Ghost Rider II – O afacere proasta

GHOST RIDER

… ary … Din start va zic ca daca vreti sa mergeti la film in Sun Plaza ar trebui sa aveti la voi macar un 100 de lei doar ca sa cumparati biletele, ochelarii si niscava niste snaksuri ca sa nu va chioraie matele in mijlocul filmului. Cea mai ieftina sticla de suc ( un fanta la 0.5 ) costa nici mai mult nici mai putin decat 8.5 lei si daca vreti si popcorn cu sucul, ei bine, ati belit vrejul.

Daca va rezista stomacul primelor 10 minute in care cameramanul a fost probabil maimuta din reclama cu “tu di’ airoport”  o sa il vedeti ce a patit Nicolas Cage ( acum mai batran si mai chelios ) dupa intamplarile din prima parte. Filmul e mai lent ca un melc la viteza maxima asa ca nu trebuie sa va fie frica ca o sa pierdeti ceva daca mergeti, fumati o tigara, faceti o cafea, va castoriti si va mutati in Elvetia.

Daca totusi suntei zgarciti si decideti sa ramaneti in sala ( eu am ramas ) o sa descoperiti ca filmul nu e pentru romani pentru ca, americanii, incercand sa fie draguti au inclus o multime din stereotipurile pe care ei le cunosteau despre noi: tigani, dracula, prostitate  si chiar la un punct spun ca in Romania ar fi “cel mai indepartat loc de rai de pe pamant” ( true story bro ) .

Despre efecte speciale nu prea am ce sa comentez, cred ca discutia a decurs cam asa:

– Deci, cat ne costa sa il facem pe Cage sa faca pipi ca un aruncator de flacari?!?!
– 75$ milioane de dolari!
– Wow! Si personajul negativ ?!?!
– Cati bai ai la tine?
– 5 dolari …
– Am un creion de ochi …

Jocul lui Cage este bunicel, nah, avand in vedere ca juca intr-un film al carui scenariu e scris de un prescolar cu Sindromul Down, eu zic ca s-a descurcat bine.

Si apropo de scenariu prost: Tu, sa zicem, esti diavolul, esti inteligent si ai un adversar care arde in flacari iar tu trimiti dupa el unu care trebuie sa mangaie ca sa il omoare?!? Pe bune?!?! Adica cred ca mai util ar fi fost sa ii dea un stingator.

Daca vi se face cheful sa mergeti la Ghost Rider: Spirit of Vengence dati-mi va rog un mesaj, am sa va iau eu banii si am sa ii pun pe argaz pentru voi. Cea mai prosta afacere pe care am facut-o anul asta.

Alexandru Neacsu

Diplomacy is telling someone to Go to Hell in such a way, they look forward to taking the trip.
Why u no share or comment?